Vet ni när det släpps och hur mycket ni kommer att ta för det?
Skrivet av: anpd [2009-07-15 14:41:02]
18:e Augusti har jag för mig att släppdatumet är. Spelet kommer att bli billigt... så billigt att vi är lite rädda för kvaliteten på det.
Rekommenderade priset på 1942 är 399 kr och vi brukar hamna en bit under det så kanske hamnar det runt 350 kr. Med tanke på att anniversary edition låg runt 900 kr eller så och förra world versionen låg runt 600 kr som rekommenderat pris så undrar vi vad man har snålat in på för att göra denna version så billig. Med minnet av jubileumsversionerna av Diplomacy och Aquire så är man ju lite rädd för hur detta blir.
Men vi kommer att ta hem en hel hög av dessa spel och vi funderar även på att öppna upp spelet för förhandsbokningar eftersom det är så många som är ute efter detta.
Skrivet av: Wookie [2009-07-15 19:23:26]
Oj då får man kanske kolla hur kvaliten är först. Men släpps ju snart så det visar ju sig.
Skrivet av: anpd [2009-07-15 21:41:53]
Det dyker upp om 2 dagar och går nu att beställa via hemsidan.
Priset hamnade på 325 kr.
Av det jag hört så är det som jag gissade. Spelet är av sämre kvalitet än de tidigare 2 (revised och anniversary). Dock måste det sägas att 325 kr är ett mycket trevligt pris och man får ändå mycket för pengarna.
Ni som inhandlar denna version får gärna skriva lite om hur ni tycker att den är.
Skrivet av: Wookie [2009-08-25 10:38:06]
Om du har några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss.
E-post: info@worldofboardgames.comOrdrar med varor vi har i lager, och som kommer in innan 12:00 på vardagar, skickas normalt samma dag och har sedan en leveranstid på 1-3 dagar.
Fraktkostnaden är 49 kr med Schenker - Ombud, 75 kr med Postnord - Ombud och 175 kr för hemleverans med Postnord. Företagspaket kostar 99 kr. Du ser din fraktkostnad när du går till kassan. Vid beställningar för minst 2000 kr ger vi fri frakt, gäller dock endast Schenker - Ombud och för privatpersoner.