Jag har köpt ett spel(Axis & Allies: Europe). Men Det är så att det saknas vissa spelpjäser. Detta är vad som saknas: Infanteri:36 varav de flesta borde vara tyska infanteri då jag endast har 8 just nu. Jag saknar också 7 Fighter plan och 10 Destroyer skepp och 3 transport ships. Jag har skickat mejl till Worldofboardgames men inte fått något svar. Jag har också ringt. Då sa de att jag skulle mejla. Jag vill bara ha det jag betalade för. Har detta hänt någon annan? Fixade sig problemet? Eller måste man jobba som en tjur bara för att få det som man betalat för?
Skrivet av: Fabbebabbe [2009-09-04 14:27:32]
Du ringde och berättade om ett problem med saknade delar. Vi vill ha reklamationer på spel via mail så att det inte blir några missförstånd vad som saknas. Du skickade mailet sent på kvällen den 2/9 och det är nu under utredning och du kommer såklart att få dina saknade delar. Dock kan det ta några dagar innan tillverkaren/leverantören hinner skicka delarna till dig. Vi har inget ex av spelet i lager som vi kan plundra på delar så du måste därför vänta på att tillverkaren/leverantören skickar dessa.
Det är smidigast om du håller dig till en väg att kontakta oss. Om du på flera ställen tar upp samma problem så är risken att du får dubbelt med delar skickat till dig.
Skrivet av: Wookie [2009-09-04 14:37:28]
Jag brukar alltid ta direktkontakt med förlaget, oftast skickar de nya delar direkt om något är felaktigt.
Skrivet av: magnusesko [2009-09-06 06:23:57]
Om du har några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss.
E-post: info@worldofboardgames.comOrdrar med varor vi har i lager, och som kommer in innan 12:00 på vardagar, skickas normalt samma dag och har sedan en leveranstid på 1-3 dagar.
Fraktkostnaden är 49 kr med Schenker - Ombud, 75 kr med Postnord - Ombud och 175 kr för hemleverans med Postnord. Företagspaket kostar 99 kr. Du ser din fraktkostnad när du går till kassan. Vid beställningar för minst 2000 kr ger vi fri frakt, gäller dock endast Schenker - Ombud och för privatpersoner.