Jag funderar på att köpa Mascarade och eftersom det är ett spel där det är viktigt att korten inte skadas skulle jag gärna vilja ha sleeves. Det behövs dock sleeves som är 80 x 120 mm, något som butiken inte verkar ha. Vet någon var de skulle kunna finnas?
Skrivet av: Cizak [2014-06-23 00:07:16]
Mayday har den storleken. Du kan få tag i dem på ebay. Finns även en till som har en lite tjockare storlek. Det är bra att du plastar in. ;) Jag gör det själv med alla mina spel som det är möjligt till.
Alternativt skulle jag ju kunna skicka antalet du behöver i ett brev så slipper du beställa ett helt paket?
Du kan höra av dig till: broder_tunte@yahoo.se om det är så att du är intresserad.
//Tunte
Skrivet av: tunte [2014-08-31 19:44:29]
Vi har en variant från Mayday som har dessa mått: http://www.worldofboardgames.com/mayday-magnum-dixit-80-x-120-mm-100-st
/ Martin - WorldofBoardGames.com
Skrivet av: lubic [2014-08-31 21:03:46]
Om du har några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss.
E-post: info@worldofboardgames.comOrdrar med varor vi har i lager, och som kommer in innan 12:00 på vardagar, skickas normalt samma dag och har sedan en leveranstid på 1-3 dagar.
Fraktkostnaden är 49 kr med Schenker - Ombud, 75 kr med Postnord - Ombud och 175 kr för hemleverans med Postnord. Företagspaket kostar 99 kr. Du ser din fraktkostnad när du går till kassan. Vid beställningar för minst 2000 kr ger vi fri frakt, gäller dock endast Schenker - Ombud och för privatpersoner.